2019 rok przyniósł znaczny wzrost obrotów i wydatków klientów centrów Newbridge

2019 rok przyniósł znaczny wzrost obrotów i wydatków klientów centrów Newbridge

  • 11 lutego 2020
Alt Text

W 2019 roku wszystkie trzy centra convenience znajdujące się w portfolio Newbridge zanotowały wzrost obrotów przypadających na jednego klienta. W Nowych Bielawach wzrosły one aż o 7,1%, z kolei w Nowych Czyżynach o blisko 6%. Wydatki klientów Nowej Górnej urosły natomiast o ponad 4,7%.

Rosnące wydatki odczuli najemcy centrów Newbridge. I tak Nowe Bielawy zanotowały zarówno wzrost obrotów like-for-like (LfL), jak również wzrost całkowitych obrotów centrum handlowego. Na te ostatnie wpływ miały przede wszystkim nowe otwarcia, w tym m.in. Optyka Kodano, home&you, Sunway Travel czy popularnej lokalnie piekarni Bartkowscy. Przełożyło się to na wyniki w poszczególnych segmentach. Bardzo dobry rok zanotowały marki z kategorii mody, obuwia oraz zdrowia i urody, pokazując potencjał inwestycyjny toruńskiego obiektu. Na plusie rok zakończyli także najemcy z segmentu usług oraz lokale gastronomiczne.

Podobnie kształtowało się to w Nowych Czyżynach. Tu również zanotowano wzrost obrotów like-for-like, a także wzrost obrotów całkowitych. Ten ostatni wynik jest zasługą zarówno popularności marek obecnych tu od lat, jak również zeszłorocznych debiutów m.in. Orsay, Pierre Cardin, home&you, Big Star czy kawiarni Nakielny. Znalazło to także odzwierciedlenie w wynikach poszczególnych segmentów: fashion, wyposażenia, usług oraz lokali gastronomicznych.  Z kolei  w Nowej Górnej wzrosły obroty w segmencie usług.

–  2019 rok zakończyliśmy zgodnie z naszymi oczekiwaniami i założeniami. Przez cały rok zauważalny był wyraźny, bardzo stabilny wzrost sprzedaży we wszystkich trzech centrach handlowych Po analizie wyników widać, że zyskują zarówno nasi wieloletni partnerzy, którzy w ostatnich miesiącach zdecydowali się na prolongaty umów, jak również nowe marki, które w 2019 roku zadebiutowały w Toruniu, Krakowie czy Łodzi. To pokazuje, jak duży potencjał zakupowy drzemie w tych obiektach oraz jak ciepło przyjmowane są wdrożone przez nas zmiany zarówno w formacie centrów handlowych, jak i w ofercie – mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager Newbridge Poland.