Klienci centrów Newbridge wydają w nich o 20% więcej niż przed pandemią

Klienci centrów Newbridge wydają w nich o 20% więcej niż przed pandemią

  • 13 sierpnia 2021
Alt Text

Rosnące wydatki Polaków widać na konkretnych przykładach trzech centrów z portfolio Newbridge – Nowych Czyżyn w Krakowie, Nowych Bielaw w Toruniu i Nowej Górnej w Łodzi. Obiekty te zanotowały blisko 20-procentowy wzrost wydatków przypadających na jednego klienta w porównaniu do czerwca 2019, a więc okresu sprzed pandemii.

Jednym z powodów takiego skoku jest mniejsza obawa Polaków przed zakupami w sklepie i ogólne rozluźnienie, co widać zarówno w stabilnie rosnącej liczbie klientów, jak i w coraz dłuższym czasie, jaki spędzamy na zakupach.

Ale to nie jedyny czynnik mający wpływ na wartość koszyka zakupowego. W czerwcu ożywiło się także życie społeczne, co generuje nowe potrzeby zakupowe.

W przypadku centrów Newbridge na wydatki klientów wpływ ma jeszcze jedno – otwartość centrów Newbridge w czasie lockdownów. Wówczas ponad 50% oferty było dostępne, magnesem był także rozbudowany, wielosegmentowy tenant-mix, co uczyniło centra handlowe w Krakowie, Toruniu oraz Łodzi idealną destynacją na codzienne zakupy.