Klienci centrów Newbridge wydają coraz więcej. Podsumowanie I półrocza 2019 r.

Klienci centrów Newbridge wydają coraz więcej. Podsumowanie I półrocza 2019 r.

  • 23 sierpnia 2019
Alt Text

Klient centrów handlowych Newbridge Poland wydaje w nich coraz więcej! W CH Czyżyny w Krakowie obroty przypadające na jednego klienta w pierwszej połowie 2019 roku, w porównaniu do pierwszej połowy 2018 roku, wzrosły o ponad 12 proc. Podobny wynik inwestor zanotował także w CH Guliwer w Łodzi. Tam również obroty przypadające na jednego klienta również wzrosły o ok. 12 proc.  Powody do zadowolenia mają także sklepy obecne CH Bielawy. W okresie od stycznia do czerwca obroty per customer wzrosły w toruńskim centrum handlowym  o 7,5 proc.

Zmian w Newbridge nie brakuje. Wszystkie trzy centra handlowe przechodzą od ponad roku gruntowną modernizację. Wdrażana jest także nowa strategia leasingu, w efekcie czego odświeżany  i poszerzany jest tenant-mix. Tylko I półrocze tego roku we wszystkich trzech obiektach przyniosło aż 11 nowych umów najmu na łączną powierzchnię blisko 2,1 tys. m kw. GLA, a także 14 przedłużeń na łączną powierzchnię ponad 3,7 tys. m kw. GLA.

Oferta centrów wzbogaciła się o takie marki jak m.in. home&you, Orsay, Big Star, Pierre Cardin czy kawiarnię Nakielny. Dodatkowo w CH Bielawy otwarty został optyk Kodano, który obecny jest też w CH Czyżyny. Oferta CH Bielawy wzbogaciła się również o lokalne brandy: Cukiernię Bartkowscy oraz Marii Styl.  We wszystkich obiektach poszerzona została także oferta wysp handlowych. Wśród nowych najemców, którzy wybrali taką formę obecności w centrach Newbridge znaleźć można m.in. IQOS, Semilac czy Crazy Bubble.

Ale nie tylko oferta wpływa na obroty. Także to, jak nieruchomości zmieniają swój wygląd. W CH Bielawy i CH Czyżyny wymieniono całe posadzki. Obiekty zyskały także nowe strefy wypoczynku oraz food court’y, pojawiła się także nowa mała architektura oraz biblioteczki bookcrossingowe. Dodatkowo w CH Czyżyny powstał wewnętrzny plac zabaw oraz strefa chill out przed centrum handlowym.

Nie bez znaczenia dla wyników w I półroczu pozostaje także wdrożenie we wszystkich trzech centrach Newbridge nowej strategii marketingowej. Ta oparta została przede wszystkim na aktywności eventowej oraz działaniach community relations i CSR.

Zwieńczeniem wdrożenia zmian w portfolio Newbridge ma być odświeżenie logotypu wszystkich trzech centrów oraz nowe nazwy. Obiekty zyskają spójną komunikację wizualną, co dodatkowo ma stanowić znak rozpoznawczy inwestycji Newbride Poland.