Czerwcowe wyniki footfall w centrach Newbridge znacznie powyżej trendu rynkowego

Czerwcowe wyniki footfall w centrach Newbridge znacznie powyżej trendu rynkowego

  • 7 lipca 2020
Alt Text

Mocne majowe otwarcie po lockdownie, jakie zanotowały centra Newbridge, zaprocentowało w czerwcu. Pod koniec miesiąca do centrów wróciło nawet 95% klientów! W poszczególne dni zaczęto także notować większy ruch niż w 2019 r.

Najwięcej klientów wróciło do centrum handlowego Nowe Czyżyny w Krakowie. Tutaj średni fooftall w czerwcu, rok do roku, kształtował się na poziomie blisko 90%. Dla porównania w maju, rok do roku, wynosił on średnio 80% i był dwukrotnie wyższy niż prognozy analityków z końca kwietnia.

Czerwiec przyniósł także kilka innych pozytywnych sygnałów. W III tygodniu footfall, rok do roku, sięgnął poziomu aż 95%. W ostatnim tygodniu minionego miesiąca osiągnął on pułap 91%.

W tym samym czasie, jak wynika z danych publikowanych przez PRCH, rynek zmagał się z przekroczeniem progu 80%. Na uwagę zasługuje fakt, że wyniki te są nie tylko znacznie lepsze, niż notowane w małych i średnich centrach handlowych, ale także w dużych, doskonale znanych galeriach.

Ale ruch rośnie nie tylko w Nowych Czyżynach, lecz także w Nowych Bielawach w Toruniu. W stosunku do roku ubiegłego w czerwcu br. roku toruńskie centrum odwiedziło ponad 88% klientów. To wzrost w stosunku do maja o ponad 8-punktów procentowych. Również Nowa Górna w Łodzi odzyskuje klientów. W maju wróciło tu na zakupy blisko 80% klientów, w czerwcu już ponad 84%.

O dobrych wynikach centrów Newbridge decyduje dziś kilka czynników. Po pierwsze, sąsiedzki charakter obiektów i format convenience. Po drugie, oferta od zniesienia ograniczeń jest w pełni dostępna dla klienta. Po trzecie, aktywny marketing. W dwa miesiące zrealizowane zostały aż 2 duże kampanie – wizerunkowa i promująca wyprzedaże. Wsparcie otrzymali także klienci centrów, którym rozdano 15 tys. maseczek, a także lokalne szpitale, dla których zorganizowane zostały zbiórki w centrach.